انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و آدرس bidari313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ا بیداری اسلامی، الهام گرفته از انقلاب مردم ایران است ا

معاون امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: بیداری اسلامی به عنوان حرکتی مهم در منطقه، الهام گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

 

به گزارش خبرگزاری شبلستان از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، معاون امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در همایش وحدت و بیداری اسلامی در بندرعباس، اظهار داشت: علارغم توطئه ها و سنگ اندازی های دشمن، امروز ندای آزادی خواهی و عدالت طلبی ملت ایران در سایه آموزه های اسلامی به سراسر جهان رسیده و اثرات خود را در منطقه به منصه ظهور گذاشته است.
 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:بیداری اسلامی, الهام گرفته از انقلاب مردم ایران است , ] [ 9:54 ] [ ح.ر.ح ]
حرکت بیداری اسلامی تمام شدنی نیست    
 

همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام‌(ص) و هفته وحدت، شرکت‌کنندگان در کنگره بین‌المللی شعر بیداری اسلامی دوشنبه شب با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی و آکنده از احساسات ناشی از انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی برگزار شد، ابتدا شاعرانی از تونس، مصر، یمن، بحرین، لبنان، سودان، عراق، سوریه، عربستان، کویت و جمهوری اسلامی ایران اشعار عربی خود را در وصف پیامبر اعظم (ص)، بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه،


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:حرکت بیداری اسلامی تمام شدنی نیست, ] [ 9:50 ] [ ح.ر.ح ]

موج بیداری اسلامی در دنیا ارمغان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: موج بیداری اسلامی در دنیا ارمغان انقلاب اسلامی ایران برای تمامی ملت‌های جهان است.

 

به گزارش خبرگزاری  موج چهارم به نقل از فارس ، حجت الاسلام علی شیرازی در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آبادان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم این شهر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: 22 بهمن یکی از روزهای مهم و حیاتی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل انقلاب در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و مستکبران افزود: در طول حیات 33 ساله انقلاب  دشمنان و استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه‌ها خود را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار بستند ولی به یاری خداوند و رهبری حضرت امام (ره) شکست سنگینی خوردند.



ادامه مطلب
آیا جمهوری اسلامی، نظامی کارآمد است؟

قانون فیزیکی تشدید؛ انقلاب ۵۷ و بیداری اسلامی

علیرضا معاف- آیا جمهوری اسلامی نظام و حکومتی کارآمد است؟ این سؤال مبنایی و البته ضروری در سی و سومین سالگرد انقلاب عظیم اسلامی، جوابی صریح و بی‌پرده می‌طلبد. به جای آنکه در موضع توجیه تراشی برخی کم کاری‌های طبیعی هر نظام حکومتی قرار بگیریم و یا آنکه نابخردانه و غرض ورزانه دستاوردهای کم نظیر جمهوری اسلامی را نادیده بگیریم، لازم است به دور از فضاسازی‌ها به قضاوتی منصفانه بنشینیم.

 

نظام جمهوری اسلامی پدیده‌ای چند بُعدی و چندلایه در حوزه معادلات پیچیده معرفتی- سیاسی بین المللی است که به این راحتی‌ها نمی‌توان درباره آن به ارزیابی و سنجش پرداخت. معمولاً در چنین ارزیابی‌هایی با تفکیک دو حوزه؛ ۱- کارآمدی سیاست داخلی جمهوری اسلامی و ۲- کارآمدی سیاست خارجی جمهوری اسلامی، نویسندگان به بررسی نقاط ضعف و قوت نظام جمهوری اسلامی می‌پردازند. اما همین تفکیک ناروا ریشه سطحی نگری و چه بسا کج فهمی از کار آمدی نظام جمهوری اسلامی است.


ادامه مطلب
[ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:قانون فیزیکی تشدید؛ انقلاب ۵۷ و بیداری اسلامی , ] [ 15:59 ] [ ح.ر.ح ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ با موضوع انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی نوشته شده و هدف اصلی اشنایی بیشتر با موضوع بیداری اسلامی و نقش جمهوری اسلامی ایران در این باره میباشد امید است که توانسته باشیم قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم با تشکر
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 1292
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1