انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی

انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و آدرس bidari313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مؤلفه‌های قدرت نرم در انقلاب اسلامی

سی و سه سال از این واقعه بی‌نظیر قرن می‌گذرد و در این مدت حوادث و فراز و فرودهای فراوانی را شاهد بوده‌ایم. در آغاز سی‌وچهارمین سال فتح و ظفر برماست که با یادآوری لطف و رحمت الهی به وظیفه امروز خود واقف باشیم:

 

1-پاسداری و دفاع از اصل انقلاب اسلامی را به عنوان یک وظیفه اسلامی، انقلابی و ملی همواره به خود و دیگران متذکر باشیم و به پیروی از قرآن کریم یاد ایام‌الله باشیم «فذکر بایام ‌الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور» ای موسی ایام خدا را به مردم یادآوری کن که در آن برای صبوران و شکوران نشانه‌هایی است.

 

2-عنایات حضرت حق تعالی، مبانی نظری و مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی را متذکر شویم و بدانیم که اسلام ناب محمدی با قرائت آن فقیه اسلام‌شناس، حضور آگاهانه و مسئولانه مردم تا حد تقدیم جان و مال، رهبری روحانیت و در راس آنان امام خمینی( ره )با ارایه تئوری ولایت فقیه از عوامل اصلی پیروزی بوده و هستند.

 

3-کارنامه انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی که مهم‌ترین دستاورد آن است را قدر بدانیم و در شرائط خطیر امروز به وظایف خود واقف باشیم بی‌شک این کارنامه مجموعه‌ای از کامیابی‌ها و ناکامی‌هاست در تحلیل درست مولفه‌های هر دو حوزه از انصاف و عدالت خارج نشویم نعمت‌ها را پاس بداریم و اشاعه دهیم و ناکامی‌ها را شجاعانه بپذیریم و در پذیرش آنچه که معلول عملکرد ماست نهراسیم. از نقد استقبال کنیم وآن را هدیه دوستداران نظام بدانیم.

 

4- بزرگ‌ترین وظیفه شرعی و انقلابی حفاظت از جمهوری اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی است، کارآمدی این نظام در همه حوزه‌ها رابطه معناداری با حفاظت از انقلاب و ماندگاری و صدور آن دارد افسوس که درگذشته با غوطه‌ور شدن در ورطه‌های افراط و تفریط از اصول انقلاب اسلامی و الزامات جمهوری اسلامی ایران غافل ماندیم زمانی با ابتلا به اصلاح‌طلبی افراطی فرصت‌های گرانبهایی را از دست دادیم و امروز با افتادن در اصولگرایی افراطی دست‌وپای خود را بسته و به خود مشغول شده‌ایم.

با نام عدالت، دفاع از ولایت، اظهار همدردی با مستضعفان و شعار اصولگرایی قدرت را به دست مگیریم و در عمل التزامی به آن اصول نداریم و دانسته یا ندانسته حریم نظام و این مولود شریف انقلاب را مشکنیم به‌راحتی اعلام می‌کنیم قانون مصوب مجلس را قبول نداریم و… و بر سر شاخ نشسته بن می‌بریم. ‌ای کاش رهنمود اصولگرایی اصلاح‌طلبی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی ارایه شد سرمشق همه مسئولان باشد

 

5- در شرائطی وارد سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی می‌شویم که آثار صدور انقلاب اسلامی را به‌طور محسوس در اطراف خود می‌بینیم هرچند عده‌ای نمی‌خواهند به این تاثیر‌گذاری انقلاب اسلامی بر ملل مسلمان اعتراف نمایند اما از مواضع و تحلیل‌های دشمنان هویداست که عزم آنان در مقابله با این نظام و عصبانیت آنها متاثر از بیداری اسلامی هم هست

این بهترین فرصت برای ماست که با پرهیز از حاشیه‌سازی‌های درون کشور و با اجرای برنامه‌های توسعه بر محور چشم‌انداز ایران در افق ۱۴۰۴ پشتوانه‌های امید و اتکال ملل به انقلاب اسلامی را ارتقا دهیم. به‌ویژه در شرایط فعلی در مواجهه با جنگ اقتصادی غرب هوشمندانه عمل کنیم افسوس و صد افسوس که راهبرد جهاد اقتصادی در سال جاری مورد توجه و اهتمام مسئولان قرار نگرفت و یقینا روزی باید پاسخگوی اهمال خود در مقابل ملت شریف ایران باشند.

 

6-ایران برای دومین بار حوزه نفوذ خود را تا مدیترانه و مرزهای اروپا گسترش داده است و فرهنگ اسلامی و دینی مخاطبان زیادی با وجود سلطه رسانه‌ای و خبری غرب پیدا کرده است این موقعیت ممتاز را غنیمت شمرده و رهنمود امام خمینی( ره) را نصب العین خود قرار دهیم که رمز پیروزی انقلاب اسلامی همان رمز بقا است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ با موضوع انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی نوشته شده و هدف اصلی اشنایی بیشتر با موضوع بیداری اسلامی و نقش جمهوری اسلامی ایران در این باره میباشد امید است که توانسته باشیم قدمی کوچک در این راه برداشته باشیم با تشکر
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 1311
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1